joi, 15 iulie 2010

Tricouri personalizate

=Tricouri personalizate by NiGgaR=

Ok va zic inc e consta postarea asta! Ma ocup de tricouri personalizate si deocamdata vreau sa imi fac cat mai multa reclama!

Pretul tricoului consta in functie de ceea ce vrei tu sa scrii pe el -Maxim 60 Ron-

De ceea ce aveti nevoie:

1) Tricoul personal al vostru ( din motive personale)

2) Sa imi ziceti cam ce ati vrea pe el,sau eu stiu sa imi desenati in PAINT km ce ati vrea!

3) Ne intalnim sa imi dati tricoul si banii,si a 2 zi este gata!

4) Materialul imprimeului este 100% cauciucat( nu cade jos,decat cu foarfeca :P )

5) Daca doriti sa comandati dati click aici,sau in partea stanga la sectiunea "VREAU TRICOU PERSONALIZAT"(lasati com,si cu ID vostru pt a sti cui ii fac tricoul si pt a va informa in legatura cu unele chestii)!

6) Mai jos aveti exemple de tricouri,click pe poza pt a vizualiza!

Astept comenzile ! Numa'Bine!

Un comentariu:

Puteti sa imi lasati comentariu,intrebari sau orice vreti... Va multumesc si mai treceti pe la mine pe blog! :)